vrijdag 10 juli 2009

NIJNTJE IN DE TENT

The bastard wil volgende week met kleine vogel gaan kamperen. Met het kleine iglotentje, waarmee we samen in vrolijkere tijden nog door Italiƫ, Spanje en Frankrijk getrokken zijn. Zou goed klinken, als dat niet toevallig krak hetzelfde tentje zou zijn dat hij in 2002 (het jaar waarin hij samen met the bitch ging) meesleurde naar Werchter. Maar nee, daar was nooit iets in gebeurd hoor, want toen hadden ze beslist enkel haar tentje op te zetten voor hun zatte neukpartij. Dat was tenminste wat hij me later vertelde.
Waarom vond ik bij het preppen van de kampeerspullen op de bodem van het tentje dan toch een Werchter-flyer uit 2002?
Waarom sta ik er sowieso nog altijd versteld van dat ik op onwaarheden bots?
En waarom maakt dat mijn hoofd nog altijd zo triest en mijn hart zo koud?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten