donderdag 25 juni 2009

WANNEER

Wanneer beslis je om 12 jaar zomaar in de vuilbak te gooien?
Nadat een eerste geheime afspraak met een vrouwelijke collega op een behoorlijk stomme manier uitkomt?
Nadat zijn minnares me verblijdt met een telefoontje omdat ze de behoefte voelt haar geweten te zuiveren?
Nadat hij zelf –in 3 stappen– het bedrog met haar toegeeft?
Nadat hij –nog veel later– vertelt dat hij ook –“Eén keer maar!”– een prostituee bezocht tijdens onze relatie?
Ik hou mijn hart vast voor meer bekentenissen.
En tegelijkertijd hoop ik dat er nog komen.
Zodat mijn beslissing gemakkelijker gemaakt wordt.

1 opmerking:

  1. een prostituée bezoeken tijdens jullie relatie??? als dat niet voldoende bekentis is om hem te dumpen, dan zullen 100 nieuwe bekentenissen je niet over de lijn trekken. wake up: niemand is het waard om zo behandeld te worden! je verdient een partner die je met respect behandelt!

    BeantwoordenVerwijderen